Jun 18, 2009

kaDusMama is Porn Star????????

Hahahaa!! I'm sure my title give you a heart attack kan?? Well, it does to me. I've been wanting to post about this "porn star" story since yesterday, but i was a little busy FBing, and totally forgot about it once i hit the pillow last nite.
Actually, I have my Pangkor Island story to tell, but i guess that have to wait until tomorrow. Porn Star story is more interesting..hehehee
So what's the story? It happened yesterday when i was playing poker in Zynga. I was using my Myspace account to play as i don't want those under my FB poker buddy to see me playing during working hours!!! HAHAHHAAA it was 3 hands only what!! Anyway, i was in the 5k/10k blind table when one of the most stupidest idiotic fu*cking moron said this to me. Well, there is a chat box and everyone can chat there..
Steve : Yo! elspeth..Do you want to suck my d*ck????
Me : *fuming mad* Are you stupid or what steve???
Steve : Why??
Me : Do i look like i'm a porn star to you??
Steve : Yes you are!
Me : Are you a blind idiot???
Steve : You look like you are happy in your picture.
Me : So??
Steve : I'm sure you are on top of 'somebody'
Me : Stupid!!
Steve : Yes! You are..
Me : You bloody bas*ard!! Next time you stupidly ask a girl this kind of question, go suck your own fu*king di*ck first!! MORON!!!!
And then..i stood up and about to cabut lari from the table when the guy still have a guts to type "LOL"!!! Bangang!!!! Seriously!!!! I was sooooooooo damn angry yesterday..! I know it's just a poker game but the guy is(he is Irish) really a moron!!! He has his photo with a small baby on his lap, but acting like a pervert assh*ole!!!!! (Nah!! maradang sudah si kaDusMama nie!!!!)! I left the table immediately!
Now..if you think the poker game i play is a nice and fun game to play, you are seriously wrong. Once in a while, there will be a moron or stupid people on the table. Countless times i was called BITCH because i won the moronic player's chips and i didn't give my chips to idiotic player who has no chips..! HAHAAHA But it was the first time somebody said i'm like a porn star pulak!!!!
Then..after i meradang already, somebody sent me a msg in my skype and see the photo below. DAMN!!!!! What is wrong with the people nie????? Eh..some more the name is Nick!! HAHAHA (Jangan marah Nick Phillips). Why is there so many pervert out there??? Maybe Nick77777 was hoping some stupid girl will respond to his "interest"???
Geez...ini baru lah ranting post kan??? HAHAHHA..sorry lah guys..I don't intend to burst out myself like this, but I really hate the Steve Guy and Nick77777 lah!!! If i have a bomb with me and i can send them online, i'm sure the two guys will be a dead meat by now! HAHAHA But..that was just a thought..bukannya real pun!! Heheeee..If it's real, nobody will want to come to my blog anymore oh after this!! HAHAAH Suma takut kena bomb!!
So that's is about kaDusMama story to share today. Sekian terima kasut kerana sudi membaca nonsense rant ini!!

21 comments:

FL Feinier said...

Haha.. kadus mama yg rock dan sporting.. ni lah ni kalu ada muka cantik bah kadusmama... hehe.. uda kawin beranak pun, masi juga kana urat2... hehe... btw, sya nda mo komen yg pasal gete2 ni... kalu sya gete2, abis nti sya kana blacklist oleh kadusmama... haha...

tapi, kalu kadusmama nda mo main poker(sya cdgkan, jgn main lagi la)... kita main benda lain la kadusmama.. kita main permainan yg lebi siok...yg boleh men Bom2.. main geng2, lawan2.. hehe.. sana kita, game MW(mafia war).. best kadusmama... neh, sana kadusmama ble jadi Mafia la...

Hehe.. sya pun MAFIA BILLIONAIRRE uda ni skrg, di tagged..hua3x..boleh main beli2 Pets lagi.. byk uda pets sya yg kiut2...hehe...

Little Inbox said...

You can meet any kind of situation on line. All sorts of unexpected things happen, hahaha....

belleOFranau said...

em..emm..em..(geleng kapara) sy pun maradang o kalau kana cakap g2...bek2 mau main game kana cakap gitu pula..but kotoh juga dia kalah juga kan...hehehe....

Adora said...

Aiyah..tu golongan desperate tu..Jan layan.

chegu carol said...

gitu la bah online kan Ty...suka2 ja durang mo cari psl sm urg lain.

well, sayang ja energy kalau ko continue mo get pissed off sama urg mcm ni.

Mama Mia said...

Erk, a baby on lis lap & come up with crap like that??? I sure hope he is not some crazy pedophile.

Buang karan saja mo layan golongan urang2 gila ni. Next time ignore saja Ty..makin ko layan, makin diorang suka.

Hahangai Avanus said...

aiyoo...soryy to hear tat...hahahaha..tapi begini lah bah org kan..ada yang itam, ada yang putih...kalu yg kuning tu...naahhh terlebih sdah blg c stacy...

Yepss... i agreed with FL Feiner... Mafia War more interesting... sa pun men WW dlm tagged... tapi oleh kerana selalu bz, so nda lah billionaire mcm c FL Feiner..kekeke...

Adios amiga...

Choc Mint Girl said...

Ya macam2 urang ni nda kira online ka atau mana2, tapi online ada advantage sikit sebab nda kena kenal atau nampak real face dia and teda urang tau dia buat cam tu. Ntah2 profile pix dia ada baby pun tembirang punya. Memang tu tambah dilayan, tambah naik siok diorang tu. Sya pun benci yang balik2 cakap "give me chips" trus panggil urang bit*h, tapi nda payah layan. Buang masa jak!! Tapi patut kalo ada words2 cam ni, bulih kena ban bah tu, ntah la camana ni FB punya system. Ngam jugak la ko maki hamun dia trus cabut haha... padan muka!!!

KaDusMama said...

FL Feinier ~ HAHAH yang sporting lagi tu.. :)
Firstly..thanx for dropping by sini blog sia..tenkiu..tenkiu..
Tapi memang sia nda main tu mafia wars..hahahah 100 invitations sudah..tapi sia nda juga mau join..nanti terjebak lagi sama new game, susah mau study nanti..sudah lah mau jaga anak, kerja lagi..akakaka

Little inbox ~ ya! ya!! Macam2 kind of people on the poker table..some is very rude..some girl give a free show to get a free chips..hehehehee

Belle ~ iya..sia memang pantang main tiba2 kena kacau! Buduh tu orang!

KaDusMama said...

Adora ~ Nda juga sia layan..lepas sia makin hamun dia, terus sia keluar juga..akakakaa

Chegu carol ~ itu lah tu..heran sia napa ada juga orang macam tu! Ko diam2 tiba2 kena maki hamun lah..eeee..buduh eh!

Mama Mia ~ iya bah kan..sekali pedo nie!! *touchwood*

KaDusMama said...

Hahangai Avanus ~ eeee..nda mau main mafia wars..hehehe cukup lah satu game jak sia main..
Si FL kali lama sudah main kan..tu lah billionaire sudah..

Choc Mint Girl ~ iya bah kan cuz..macam2 orang di casino tu..ada yang gila..ada yang bodoh..haha suma pun ada!
Now, pun kurang sudah sia main skrg.. :)

Nessa said...

HAHAHA!! Banyak2 nama, nama Nick juga ba :D

Dorang mo cuba nasib baitu... kalu sia memang inda layan manusia sewel camtu... hehe

Aik, bila gia ko pi Pulau??!

Errr.. ko kana tag suda. Don wori, sinang seja, macam kerja sikul ba. Here's the link: Bahasa Jiwa Bangsa!

KaDusMama said...

Nessa ~ ekekeke..iya bah..banyak2 nama nick juga kana pilih kan!!
Yang di skype tu menambah kegeraman sia saja bah tu..soon after tu bengong sana poker cakap begitu sama sia, si nick77777 pulak bodoh! hahahaha
Ada sia p pulau yang hari minggu.. :) nanti lah sia blog pasal itu pulak! ekekee Holiday mood sudah nie.. :)
And itu tag..bah nanti sia buat ah! lama sudah sia nda buat tag di blog sia nie.. :)

Nick Phillips said...

Alamak Kadusmama that was you kah? Darn, I got change my id from Nick77777 to something else la ... Hahaha! Just kidding.

I agree with Nessa, so many other names he had to go and choose Nick la! Cilaka, ruin my name aje ... hahaha!

But seriously, this was one funny post, I couldn't help laughing even though I'm in pain!

sheelasheena said...

rock la you mama! hehehe I am scared with internet now adays...macam2 hahahah take care happy weekend na...
('',)

Mummy Zuan said...

buduh tu urang kan........

LonTugi said...

play restaurant city instead... so much fun..hahaha

maslight said...

LOL Nick u perv! XD kidding XD

Anyways, wahhh, these kinda games bikin stress, I'll stick with cute pet society and restaurant city and some other farm games and erm mafia wars and er....nvm hhehehehe XD

Stoney Meenuk said...

Nice blog...very interesting..heheeh

KaDusMama said...

Nick Phillips ~ hehehee..Nick is famous mah..! Thats why he choose that name..HAHAHA
Hows your back? Ok already?

Sheelasheena ~ Ya ya!! internet nowadays is gila..macam-macam orang ada! Bikin panas ramai though!

Mummy Zuan ~ itu lah bah tu..sepa nda panas kana cakap macam tu kan?

KaDusMama said...

Lontugi ~ Hehehee..nda mau main game sudah..my class will start next month..nanti busy lagi balik tu..

Maslight ~ Massy..u play all the games in FB????? Pengsan!!!!! HAHAHAH

Stoney Meenuk ~ hi there..thanx for dropping by in my blog.. :)